czwartek, 19 stycznia 2017

Jeszcze raz

Wracam.
Moje życie w 2016 roku bardzo się zmieniło. Powitaliśmy na świecie naszą pierwszą Córcię i to Ona zawładnęła naszym życiem.
Teraz kiedy Mała ma już 5 miesięcy mam możliwość napisania choćby krótkiego posta i podzielenia się moimi pomysłami :)
Dziś chciałabym Wam pokazać drobny dodatek do pokoiku Dziecka. Mój oczywiście w wersji dla Dziewczynki, ale każda z Was może je dowolnie umalować i udekorować. To mega proste!

Czego potrzebujemy?
Ramki - dowolnej, jakiejkolwiek, tak aby pasowała do Waszego wnętrza. Ja wybrałam białą ramkę z pięknym, ozdobnym ornamentem.
Papier do scrapbookingu - w mojej wersji szary, elegancki wzór.
Drewniana literka - pierwsza litera imienia Waszego dziecka.
Farby do malowania drewna - w moim przypadku tylko jeden pastelowo różowy kolor.
Elementy do ozdabiania - u mnie były to białe, samoprzylepne półperełki.
Klej - jak zawsze niezawodny Magic :)


Zaczynamy od pomalowania literki - dwie warstwy farby w zupełności wystarczą. Farba wysycha dosyć szybko. Po niecałej godzince można już przyklejać ozdobne półperełki dookoła litery. Zdobić możecie do woli - koronką, cekinami, cyrkoniami, pomponikami, itd. Ozdoby nie muszą być obwolutą litery, możecie tworzyć dowolne wzory i kształty (mogą to być pasy, gwiazdki, koła). Jeśli lubicie minimalizm możecie oczywiście zostawić literkę w wersji niepomalowanej lub tylko pokrytej farbą. Gotową, ozdobioną literkę przyklejamy do papieru i wkładamy w ramkę (bez szybki). Gotowe :) piękne i niesamowicie cieszy oko :) w razie pytań piszcie.
Miłego dnia!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz