środa, 15 lutego 2017

Skromny prezent dla malutkiej Oliwki 🎀

Ramka z pierwszą literą imienia tak Wam się spodobała, że postanowiłam przygotować inną jej wersję, tym razem w żywszych kolorach :)
Padło na literkę "O" dla małej Oliwki :)



Do przygotowania potrzebujemy:
- dowolną ramkę,
- literkę - może być drewniana, ze styroduru, czy jakiegokolwiek innego tworzywa - u mnie tym razem padło na styrodur,
- tło - tu także dowolnie, może to być papier do scrapbookingu, bristol, filc, materiał - u mnie fuksjowy filc :),
- farba akrylowa do pomalowania literki,
- ozdoby - ponownie postawiłam na białe półperełki, ponieważ Oliwka ma już z nimi dodatki w pokoiku :) ,
- wstążka,
- klej Magic.







Od czego zaczynamy? Chyba najlepiej od pomalowania literki - dwie warstwy farby; schnie około godziny. Następnie do literki przyklejamy dowolne ozdoby i doklejamy ją do wybranego tła. Wkładamy w ramkę i gotowe :) ja uwielbiam tą ozdobę i z tego co zauważyłam - Wy też :)
Miłego tworzenia! 😍





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz